We believe true vision begins where authenticity meets imagination. Turn pushes boundaries, shaping creativity into form.turn@turnagency.kr
Seoul, Korea
ALDO

2025  |  CREATIVE DIRECTION
TRY EVERYTHING

ALDO의 글로벌 브랜드 캠페인 “TRY EVERYTHING”의 첫 APAC 캠페인의 크리에이티브 디렉션 및 포스트 프로덕션을 진행했습니다. 타겟 인사이트 · 크리에이티브 전략 및 방향성 도출 ·  캠페인 영상 및 화보 제작, 컨셉, 기획 전체를 관여하는 통합 크리에이티브 파트너로서 프로젝트를 총괄하였습니다. 한층 더 감각적이고 트렌디한 ALDO의 새로운 브랜드 톤앤매너를 구축했습니다.
Turn led the creative direction and post-production for ALDO’s first APAC activation of the global brand campaign “TRY EVERYTHING.” As an integrated creative partner, we oversaw the full project scope—from target insights and creative strategy to campaign concepting, shoot direction, and production planning. Through this process, we established a more refined and trend-forward brand tone of voice for ALDO.









































Try Everything, ALDO


ALDO 2025 Fall Handbag Campaign


















Play Dream Fly



시도해보기 전엔 어떤 가능성도 드러나지 않습니다.
익숙한 곳을 벗어나 새로운 것을 시도할 때, 비로소 진정한 자기표현의 순간이 시작됩니다.
이번 캠페인의 Key Message인 “Play dream fly”를 통해 무한한 가능성과 잠재력을 지닌 Gen Z 세대가 
더 대담하게 도전하고, 무엇이든 꿈꿀 수 있도록 이끄는 ALDO의 새로운 브랜드 캠페인입니다.



No possibility reveals itself until you try.
Stepping out of the familiar and exploring something new is where true self-expression begins.
This campaign, built around the key message “Play · Dream · Fly,” encourages 
Gen Z to embrace their potential, take bold steps forward, and imagine without limits.























4 Bags 
4 Persona
ALDO 캠페인은 네 가지 제품의 각기 다른 컨셉을 통해 페르소나의 다양한 라이프스타일을 표현했습니다.

The ALDO campaign expresses the diverse lifestyles of multiple personas through four product concepts.




The Trend-Loving Explorer 
Wants to try everything in one day,with a bag full of hobby finds.
The Instagrammer
An urban it-girl who sets trends and grabs attention across social feeds.
The Effortless Stylist
Curates every look with a personal twist, turning casual into something iconic.
The Social Maven
Always in the know, always where the vibe is.

















무한한 가능성을 꿈꾸고 표현하는 Gen Z 세대를 종이 오리가미로 표현했습니다. 한 장의 종이가 무수히 많은 모습으로 변화할 수 있듯, Gen Z 세대 또한 무한한 변화의 가능성을 지니고 있습니다. 오리가미를 통해 각각의 페르소나는 PLAY, DREAM, FLY의 순간을 완성합니다.

Gen Z, a generation defined by limitless possibility and self-expression, is represented through the motif of paper origami. just as a single sheet of paper can transform into countless forms, Gen Z holds the same infinite potential for change and reinvention. through origami, each persona brings their own play, dream, and fly moments to life.











































ALDO
2025 TRY EVERYTHING

Campaign Creative & Art Direction
Post Production
Campaign Film and Visual Content Development




Credit List

Creative Director Sora Lee
Creative Consultant Yuto Ebihara
Photographer Hyewon Kang
Film Director Minkyu Kang
Executive Producer Juwon Kim

Set Art Director Minkyu Jeon
Styling Sukwon Kim
Hair Semin Park
Make-up Sol Lee
Casting Director Sol Lyu

Talent Lirui Mayo Fuko Maylan
Project Partner Ogilby Korea
TURN VISION INTO NEW ERA